Saturday 11 July 2009

TWENTY8TWELVE



Sienna Miller'ın ablası Savannah ile sektöre girdiğini ilk duyduğumda çok sevinmiştim. Ancak kolleksiyon çıkıp ta mağazalarda yerini aldığında büyük bir hayal kırıklığı olmuştu. Sienna'dan bir iz taşımıyordu, belki bir kaç elbise olabilir ama Sienna'yı kolleksiyonda görememiştim. İsmini verdi, ablasını destekledi diye düşünmüştüm. Hatta promosyon amaçlı TWENTY8TWELVE giydiğinde kendi stilini de tehlikeye attı. Ancak son ilkbahar-yaz 2009 kolleksiyonu gerçekten beni şaşırttı. Sonbahar- Kış kolleksiyonunun da baya iyi olacağı müjdesini Sienna MTV 2009 Movie Awards töreninde giydiği yeşil elbise ile gösterdi. Türkiye'de Harvey Nichols bu markaya ev sahipliği yapıyordu ancak el değiştirdiğinde bu sezon göremedim. Vakko ve Vakkorama'larda, İstinyePark'taki Aquaverde'de tüm kolleksiyonu olmasa da bazı parçaları yakalamak mümkün.
Beğendiğim bir kaç parçayı ve Sienna'yı 28.12 elbisesiyle ama tüm kolleksiyona TWENTY8TWELVE web sitesinden bakın derim.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...