Friday 14 August 2009

LIPSY TIPSY




Canım arkadaşım S. sayesinde gecenin köründe bir vaha keşfettim:)

Kostüm açısından nikah, düğün hep sorunlu olur biliyorsunuz, geline-damada yakınlık derecesi, mekan, secilecek elbisenin aynı toplulukta daha önce giyilmiş olması gibi bir sürü parametre ile baş başa kalır insan. Benim de sıkıştığım böyle bir zamanda S. yardımıma yetişti. Londra'dan indirimde aldığı siyah ama şeker mi şeker, bir çok detayı olan harika bir elbiseyi bana verdi. Ben de ancak akşam deneyebildim, nikah pazar, hani öncesi sorun çıkarsa B planını oluşturacaktım ama elbise cuk oldu. Pazar resimlerini post ederim.

Elbisenin markası Lipsy, internette araştırıyım dedim, muhteşem şeyler var. Biraz esinlenme üzerine kurulu ama bu çok iyi fiyatlara esinlenme kabulumdur:) Matthew Williomson, Louis Vuitton, Lanvin benzeri party dress leri bulabileceğiniz gibi glam rock akımında kullanılabilecek üstler, jeanler ve deri montlar da mevcut. Benim favorilerim ve 3 siparişim yukarıda:) Umarım shipping de sorun olmaz. S. teşekkürler tekrar...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...