Thursday 3 September 2009

AFTER-PARTY











Ya buna bayıldım ben:) Hatta son 1 aydır buna benzer bir çözümü de uyguluyorum. Topuklular dans ederken acıdan ayakları uyuştursa da, çıkıpta normal adım atmaya başladığınızda acıdan kendinden geçiyor insan. Allahım bu ayaklaın benden çektiği nedir diye üzülüyordum... Bunlar kadar rulo olup, bir mendilcik kadar yer tutmasa da, lastikli babetlerim var, onları 2dir çantama atıyorum, çıkışta, yürüyüş olsun, kokoreç, midye tava benzeri pis gece yemeklerini ayakta yemek olsun hiç sorun olmuyor:)
Bunlar vending machine den 5GBP gibi komik bir fiyata, gece kulüplerinin kapısında satılıyormuş Londra'da. Buraya da gelse yaa... Detaylar için: http://www.afterheels.com/

2 comments:

Unknown said...

Süperr ötesi.. girişimci bir insan olarak bu işe giriyorum.. ortaklarım S+Ş

Unknown said...

Üretim ve tasarım için esas ortağı unutoyorsun: G.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...