Sunday 13 September 2009

THE SOCKS





Havalar soğuyup, yağmurlar yağıp etrafı sular seller alınca, 30'lu derecelerden bir günde 20'li hatta 10'lu derecelere inince, bir şaşırdık. Çizmeleri çıkarmamak için cumartesiye kadar inat ettim ve geçen sezon Calzedonia'dan edindiğim diz altı çoraplarım üstüne ayakkabılarımla idare ettim, tamamen geçen senenin modasını hava nedeni ve bu kullanımı görüntü itibari ile çok sevmem nedeni ile uyguladım ama beklemediğim kadar iltifat aldım. Bu gün nette dolaşırken gördüm ki bu akımı ben çabuk harcamışım. Alexander Wang yeni sezon defilesinden görüntüler yukarıda, geriye kalan 39 parçayı görmek için tıklayın. Benim kombinasyonumu içime sinen kareler çekebildiğimde, toplu bir dolap çekimi sonrası sizlerle paylaşacağım.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...