Monday 15 March 2010

GALATA BRIDGE VIEW FROM MY BAG


PAS_2050


PAS_2039
Benimki:):) Çok güzel değil mi??
It's mine, Isn't it beautiful?


Güneş'in yeni harikaları cumartesi Karaköy iskeleye vurdu:) Ve ben oltamı sallayıp nar çiçeğini kaptım.
Güneş Dericioğlu yeni kolleksiyonu yakında Hotiç mağazalarından ve Laundromat'tan sizlere de ulaşabilecek. Bu seriye bayıldım, kullanışlılığı, şıklığı, formu ve renkleri beni tavladı.

Gunes's new wonders hit the shores of Karakoy Port :) and I swung my fishing rod to reel in a Vermilion. The new collection by Guneş Dericioglu can be found at Hotic and Laundromat soon. I loved this collection. Their functionality, elegance, form and colors allured me.

PAS_2180

PAS_2253
Galata Köprüsü üzerindeki balıkçıların siluetinin yasımaları, 2010'un İstanbul'un Avrupa Kültür Başkent'liğine de atıfta bulunuyor. Tasarımlarının güzelliği yanısıra bu nedenle kolleksiyon değeri de taşıdığını düşünüyorum. Sizce?


PAS_2115
PAS_2116
PAS_2122

PAS_2057
Güneş Dericioğlu ve yeni parçaları Karaköy'de.
Gunes Dericioglu and her new pieces in Karaköy.

Photos by E E.

3 comments:

MeRaiL said...

Muhtesem ;)

vintage peony said...

geçekten çok güzelmiş bu çantalar

pi said...

Bugün Hotiç'te rastladım ve bayıldım. Kırmızısı çok güzel.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...