Tuesday 6 April 2010

FASHIONAIR

Picture 29

Tam da Galata Moda neden yok, diye düşünürken benzeri bir organizasyon haberi aldım. Genç tasarımcılarla bu sefer sokaklarda değil Akmerkez'de buluşabileceğiz.
35 tasarımcı 7 Nisan- 20 Mayıs tarihleri arasında 15 gün dönüşümle, modaseverler ile buluşacak.
Benim ziyaret edilecekler listem:
  • Tabii ki Güneş Dericioğlu öncelikli olacak:):)
  • Elif Cığızoğlu tuvaletleri gelir mi, gelsin lütfeeen..
  • Zeynep Tosun siyah, havuç pantalonunu beğenmiştim, belki burada yakalarım her parçasını da görmek lazım.
  • Bwgüm Salihoğlu,
  • Elif Ergin,
  • Özlem Ahıakın,
Tüm liste ise terihleri ile aşağıda..

Picture 28

1 comment:

brunet said...

aa çok güzel, hemen ekleyeyim programlarıma :)) zeynep tosun'u çok merak ediyorum, hrekes bahsedip duruyo, bilstore'da müthiş koleksiyonları vardı falan diye.. bi göremedim, burada görürüm umarım:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...