Thursday 13 May 2010

INEVOLUTION THEORY


Dolce and Gabbana Demi üzerindeyi, ELLE UK Mayıs sayısında..

Bu konudaki ilk sinyali 2 sene önce bir önceki postta bahsettiğim ünlü stylist Patrica Field'den duymuştum. Sex and the City de kahramanlarımız en elegan ya da spor kıyafetlerinin içine askıları her yerden gözüken ama kıyafetle uyumlu sütyenlerini giymekten çekinmezlerdi.
Patrica'nın teorisi, çok yakında bra ların dış giyim olacağıyla ilgiliydi, daha o noktaya tam gelmesekte bustiyerler meydana çıktı. Teziyse bugünün vazgeçilmez basic t-shirt lerinin geçmişin içgiyimi olmasıydı, bi nevi inevolution theory:)

Picture 32
Bottega Veneta- www.elle.co.uk

Benim 5 haziran'daki önemli olayımı artık herkes biliyor. Evet o gece için outfit arayışım devam, gözümde de hep bustiyerli seçenekler canlanıyor, ama askıda kendilerini görmek D&G gibi ustalar dışında na mumkun ne yazık ki, arayışa devam...
Casual kombinler için daha önce Intimissimi'den ve OYSHO'dan bir çok bustier edinmiştim, tshirt ustu olarak kullanmayı planlıyorum.



Bu da polyvore dan günlük bir kullanım için oluşturduğum kombinasyon. Eifel ne dersiniz, büyük bir Paris rüyasının büyüsünü de bu postta bağladım:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...