Saturday 12 June 2010

BEBEK FEST 2nd DAY

Bebek Şenliği'ne ancak 2. günü yani bugün gdebildim, koccaman bir organizasyon olmuş. Bebek parkının yeşiline ve boğazın mavisine bu renkli şenlik pek yakışmış. Bugün kısıtlı zaman nedeni ile ancak iki standa vakit ayırabildim. İkisinden de memnun ayrıldım.

PAS_4308

PAS_4323


İlk durağım tabii ki Billur(offnegiysem.com) oldu. Standını paylaştığı Zeynep Ökmen'in parçalarını da Galata Adem&Havva'dan hemencik hatırladım. Hatta ve hatta dantelli bir bluz ve somon rengi elbiseyi gözüme kestirmiştim.
Zeynep'in super parçaları ile hemen bir kaç çekim yaptık sizler için.

PAS_4315
İşte bu elbisenin çizgileri aynı mavileri somununa Adem&Havva'da vurulmuştum. siz bıktınız ben bıkmıycam bu çizgilerden:)
PAS_4310

PAS_4328

PAS_4326

İşaretlediğim bluz Billur'un modelliğinde sunulur, çok romantik değil mi???


Billur'un bonibonlarından okyanus renkli bir bileziği ve Zeynep'in bluzu işaretledim, benim olacaksınız dedim. Bu arada StyleBoom'da geldi biraz onunla da bonbonları inceledikten sonra, 2. durağıma geçtim hemen:)

Günseli Türkay, Tepebaşı'ndaki Galata Moda'nın üstüne çok değişik parçalar getirmişti. Özellikle her gün işte rahat rahat giyilebilecek hem de Günseli'nin imzasıyla fark yaratılabilecek elbise ve top lara bayıldım.
Hatta biriyle aşka düştüm ve benim oldu:):)

PAS_4337

Evet aşkım yeni bluzum Günseli Türkay'dan. Alttan sarkan kendi bluzum, ne yazık ki şenlik organizatörleri kabin sağlayamamış standlara, onlara teessuf, yine de allem ettim kallem ettim denedim herseyi kiyafetlerin üstüne, e bi 2 beden attım tabi, mazur görün.



PAS_4336


Yarın akşam üzeri serininde hedefim diğer aklım kalan standları bir bir gezmek, duydum ki Özgür Masur'da da yeniler vamış, Second Chance çok değişik parçalar getirmiş... StyleBoom fısıldadı:):)
Siz de bu haftasonu, bu şenliği kaçırmayın derim. İyi tatiller...

5 comments:

*STYLEBOOM* said...

yaa sekerim bluz bombaaaaaaaaaa nasıl güzel oldu! second chance de 3 elbise birden beni benden aldi, secmem sart!

Unknown said...

ayyyy cok sevdim ben de çok tşklerrr:)
3 elbise mi? Çok merak ettim, vintage hayranı olmaktan ben de artık giyere terfi etmek istiyorum..

Stilcatcher said...

çok yakışmış bluuzn .güle güle eskit.Hatta eskitme hep yeni kalsın:)
bu arada işaretlediğin bluzu da çok sevdim.

vintageciler 38 beden dışında 42 lere de kaysalar ben de hayranlıktan öteye gececem:)

Koray Caner said...

Heey süper olmuş bu da :) Bluz sana çok yakıştı canım, güle güle kullan! :) Fotoğraflar da süper :))

Unknown said...

@Itır, çok tşkler:) ben anladım ki Vintage sabir işi, ben de sabir sıfır!
@Koray Caner, sen tuttun gösterdin tatlım:) ben de bayildim. Tşkler, 3. gün postu da gelicek..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...