Friday 9 July 2010

AND THE WINNER IS...


Tatildeyim, ama oyunu unutmadım.
Bodrum'da ilk saatimde Stilize'nin 1. yaş günü şerefine oynadığımız oyunumuzun kazanını açıklıyorum.
Oyun ve hediyeleri geçen hafta buradan ilan etmiştik.


Kazananımız 11. commentin sahibi Moonlight:)

Moonlight, Stilize'nin rengi ve tatlısı için ne demişti?

İlk başladığı günleri düşünürsek, stilize ya beyaz ya mavi olurdu hem sade hem farkedilir. Son dönemleri düşündüğümüzde ise kesinlikle turuncu ya da nar çiçeği rengi diyebiliriz, değişimin göstergesi, dikkat çekici, hem de kaliteyi daha çok gösteren bir renk...

Tatlı kısmı içinse, stilize bir tatlı olsaydı çikolatalı sufle olurdu diyorum, kaşığı daldırdığında çıkan tat zenginliği gibi incelemek, karıştırmak gerekiyor… Bu arada tatlılarla pek arası olmayan biri olduğumu söylemiş miydim:)) Dolayısıyla benim için bu soru zordu.

Moonlight bana yarın akşama kadar email atman gerekiyor... suzzydistilize@gmail.com
Haftaya bir gün beraberiz, Stilize bir gün geçireceğiz.

Moonligt'ın bir mazereti olur da hediye günü geçiremezsek iki yedeğimiz var 24. ve 25. comment sahipleri Fashionkido ve Sinem..

Katılım için çok tşkler, Stilize günümüzün çekimleri de post olarak gelecek.
Nice yıllara:)

4 comments:

*STYLEBOOM* said...

woohoo asil ve yedek herkesi tebrik ediyoruuum, muhim olan yarismakti:p!

stilizeyi taniyan biri olarak o gecireceginiz gune simdiden imrendim:)) keyifli bol eglenceli bir gun olsun:)))))))))))

Anonymous said...

nooldu nooldu moonlight'dan haber var mı? burada heyecanla bekleyen yedekler var =))))

Unknown said...

@fashionkido, evet cnm moonlight bugün bana ulaştı bir başka oyuna:) hatta oyunu beklemeden beraber oluruz planlaşalım..

Anonymous said...

aa super olurr ^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...