Friday 23 July 2010

FRIDAY I'M IN LOVE!

hanhyejin_instyle1

"Perşembeyi unuttun!" diyenleri duyar gibiyim, unuturmuyum, ne demiş Cure: THURSDAY I DONT CARE ABOUT YOUU!!
Cuma, güzel Cuma! Çalışsamda, şuan olduğu gibi çalışmasam da, güzelsin.. kapanış, yeni başlangıçların habercisi ve yine Cure'un da dediği gibi aşığım!.:)


hanhyejin_instyle2

Zor bir haftanın ardından kaçmak için "ada vapuru yandan çarklııı" diyerek, rüzgarda saçlarımız savrulup, cehennem sıcağı İstanbul'u iki gün de olsa arkamızda bırakacağız. Yeni plaj çantam içinde, üstünde etiketlendiği üzere yine Stilize parçalar, yola çıkmak için şuan itibariyle dakika sayarım.

Ada severim, italyan adalarında kendimden geçmiştim, İtalya'nın herşeyini seviyorum ama, Capri ihtişamı ve Glamourus havasıyla, Ischia local tam bir italyan kasabası haliyle gönlümde taht kurdular..
Bozcaada da güzel başlayan 4-5 günlük bir tatil, olumsuz ulaşım şartları ile cehenneme dönmesi ile, "yoksa ben de ada fobisi mi var?" soruları sormama neden olmuştur. Koyduğum teşhis adayı seviyorum istediğim de, çıkabildiğim istediğimde gidebildiğim sürece, "no way out" hissi yaşamamalıyım.
E sonra İstanbul'umun cennet adaları gelir ki, içlerinde gördüklerimden en çok Burgazada'yı severim daha bakir, Kalpazankaya'sı ile ağzıma layik ve keşmekeşten uzak.
İlk durak BüyükAda, akşam yemekte BurgazAda'nın canı Kalpazankaya'dayız.

hanhyejin_instyle3

Beyaz (Mac Book'umun ismi daha önce paylaştım mı hatırlayamadım, bir nesnelere isim verme hastalığım vardır, okuldaki arabam da Rıfkı'ydı mesela:)) yanımda sizi postsuz, adalardan bir haber bırakmayacağım.

Herkese haftayı silebileceğiniz, yeni haftaya temiz başlangıç yapabileceğiniz, eğlenceli, dinlenceli ve huzur dolu bir haftasonu dilerim...

photos from Han Hye Jin Instyle photoshoot

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...