Tuesday 6 July 2010

PARTY TO MAKE UP



M.A.C'in davetlisi olarak Nişantaşı mağazasında yeni mineral kolleksiyon In The Groove'un ön tanıtımındaydık. Renkleri, dokuları ile benden tam not aldılar, özellikle farlar, allıklar ve buz mavisi gloss.

M.A.C benim her zaman kurtarıcım olmuştur zaten makyajım ona emanettir. Bir başka gün paylaşacağım, kirmizi üstü aynalı bir makyaj çantamı yanımdan ayırmam içindeki temel malzemeler de M.A.C tir.
Örneğin fix acil kurtarıcı makyajım 2 dk da Rosemary&Thyme yeşil kalemi gö altıma sürerim içine kömür karası Smolder, göz altına Moisture Cover aydınlatıcı ve kapatıcı niyetine, kirpiklere Plushblack rimel, göz üstüne hiç ayrılamadığım pigmentlerden günümün parlaklığına göre Melon ya da Gold Mode, Melba allıkta yanaklara tamamdır.

İşte parti başında da gördüğünüz acil makyajımlaydım:)

PAS_5056

PAS_5111

In the Groove serisini biraz inceledikten, dokunup, koklayıp, kurcaladıktan sonra kendimi M.A.C uzmanı ellerine bıraktım.

PAS_5095

Renk seçimlerini tamamen uzmana bıraktım, ful gözlere çalıştı kendi:) Ben de çok nadir dudakları vurgularım, koyu renk ruj kullanmaya alışık değilimdir. Ben söylemeden yapılan tespit hoşuma gitti:)

PAS_5046

Kullanılan farda lacivert, kiremit rengi ve krem vardı, ben bu renkleri bağdaştırmayı düşünemezdim ama lacivertin soğuk etkisi kiremit ile kırıldı ve ortaya bu görüntü çıktı.

PAS_5100

PAS_5127


Yanlız değildim tabii blogger arkadaşlarım da eş zamanlı kendilerini bıraktılar makyaj festivaline,

http://www.offnegiysem.com/ Billur'un renkleri muhteşemdi ucuk pembe tonları çok yakıştı, sol elindeki glos başta begendiğim favori buz mavisi..


PAS_5118


Cindrella Under Umbrella, daha naturel renkleri tercih etti, masum ifadesinin altı çizilmiş oldu.


PAS_5034

Sneaker kraliçesi, Une Voguette de romantik bir makyaj ile 60'lar havasına büründü.

PAS_5143

Ya Siuuuu, fashionbysiu ya "Sen niye yaptırmıyorsun makyaj?" sorusu ile ne büyük bir hata ettim anladım, sen yapıcaksın demez mi, e ben de yaparım demez miyim:) Evde ki ortamında yapmaya benzemiyor, fırçalar girer birbirine ruj fırçası ile far sürmem, gözde lens olduğunu öğrenince elimin ayağımın birbirine girmesi...
Kazasız belasız makyajı bitirdik ama tabii ki sonuç pek içaçıcı değildi, günün en neşeli anları oldu:)


PAS_5168

PAS_5148

StyleBoom'sa gizemini saklayacağı için bizlere yapılan uygulamaları izledi, görüntüledi ve ürünleri inceledi ve hatta bir kaç gün önce sizle paylaştı:)

PAS_5066

Daha daha kimler mi vardı? ModaCadısı, KorayCaner, Aychulus, Modenise, La vita e Bella umarım birilerini atlamadım.

In The Groove geçen hafta mağazalara girmemişti, ben de kullanılan farı almak istediğimde alamadım ama bu hafta satışa girecektir, bir göz atın derim.
Not: Ne giymiştim merak edenler, partynin haberini ilk verdiğim postu kaçırdıysanız burada.

2 comments:

Cerenicus said...

yaa süper görünüyosunuz hepiniz, mac ürünlerini alırken bi de makyöz verseler yanında ne güzel olur, ben farları karıştırmayı hiç beceremiyorum da :))

http://cerengnc.blogspot.com/

Ecenur Dogan said...

sanat bu :)) çok harika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...