Wednesday 4 August 2010

MUCHO GRASIAS BARCELONA

PAS_7187

Nerde kalmıştık, yeme içme diyorduk. Evet Tapas yeme kültüründe baş tacı olsa da akşam yemeklerinde güzel oturaklı yemek seçenekleri de mevcut. Olmazsa olmaz, ama rezervasyonlu gidilesi yer 4gats, 4 kedi demek, kedileri hiç sevmem ama bu kedileri sevdim hem de çok:)
1800 lü yıllarda, catalan bohem sanatçı bir araya gelir bu restoranı kurar, edebiyatçısından müzisyenine, ressamına, her gün toplaşır burada üretir, paylaşır ve hayatın en güzel yanlarından tabii ki yer içer:)
kapısında biz de kedi gibi dolaşıp hmm neden boş yaaa derken, esas salona girince şaşkına döndük, ortada piyano, başında canlı performansıyla super bir sanatçı, duvarlar kurucuların eserleriyle bezeli, eglenen, güzel yemekleri yiyen muhteşem bir topluluk... Evet 30 uma bu ambiyans ile girdim ve sevgili sayesinde bu tarihi muhteşem salon, bana iyiki doğdun şarkısını bağıra çağıra söylediler:)
Bu özel yaşa layık bir doğumgünü için önce bu şehre ziyareti planlayan sevgiliye, sonra da Barcelona'ya mucho gracias....
Kısa kısa şehirden notlara devam:


La Ramblas'dan da, Angel'den de girişi olan palmiyelerle süslü koca meydanın Placa Reial'de önünde tek, sıra olan restoran 15-20 dk bekleyip meydanı izlemenize değer, yemekler muhteşem, fiyatlarsa bir okadar uygun...

PAS_7053



PAS_7026

Bizim Les Quinze Nitz tercihimiz muhteşem ikili Sangria ve Paella'dan yana oldu...

PAS_7067

Placa Reial'de müzik performansları, flamenco gösterileri gece boyu spontane karşınıza çıkıyor.

PAS_7031


PAS_6995

Ne giymişim? Dress: Gamze Saraçoğlu, Cardi: Mango, Scarf: Burberry, Bag: Berry:):), Sandals: Yargici, Earings: Beyoğlu Kuyumcu Grikor

6 comments:

Anonymous said...

Gerçekten de bu yaşa yaraşır bir gezi ve doğum günü sürprizi olmuş. Maşallah diyelim :) Burdan fotoğraflara bakarken bile içim açıldı

Unknown said...

çok tşkler:)

Moonlight said...

¡Hola!

Biraz geriden takip ediyorum, ama resimler süper. Ahh flamenko ahhh dedirttin,en yakın zamanda Barcelona'ya gitmeli... Bu arada bir önceki posttakinde elbiseli resmine bayıldım, toplu saç sana çok yakışıyor, bilginize stilize hanım:)

Unknown said...

@moonlight, tşkler cnm, ben de toplamaya çalışıyorum rahat oluyor bu sıcaklarda:) Evet gitmelisin, gormelisin benim burda anlatamadıklarım gördüklerin:)

Anonymous said...

O son fotoğraf bitirdi beni, nasıl şeker çıkmışsınız!

ALIŞVERİŞ CİNİ said...

Deniz mahsulleri ile pek aram oldugu soylenemez ama paella askina bir istisna yapacagim. Onu yemeden sangria icmeden donersem kendimi affetmem ahah :) bu arada son foto gercekten supper!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...