Saturday 4 September 2010

BANANA REPUBLIC NEW SHOP &NEW SEASON

Mahalleme döndüm bir döndüm pir döndüm, o da uyanmış yaz uykusundan. Nişantaşı sokakları yazın boşalır, profesyonel iş hayatı olan mahalle sakinlerine kalır.

Yazın gidişiyle hem mahalle sakinleri hem de Nişantaşı severler sokakları şenlendirmeye başladılar. E bütün yaz hazırlıklarını gördüğümüz bir çok yeni mağaza da tek tek kapılarını açmaya başladı.
Büyük kutlamasını bir sonraki postta bahsedeceğim ilk FNO'muzda yapacağız.

Bu mağazalardan biri de Abdi İpekçi'den, mini şehir kulübümüz de olarak da isimlendirdiğim City's e taşınan Banana Republic.
City's biz Nişantaşı sakinleri için özellikle şehir kulübü gibidir, mahalleden çıkmak istemediğinde akşam 10:00 a kadar ihtiyaçlarını giderebileceğin, sinemaya gidebileceğin, kahveni alıp mağazalara göz atabileceğin, kitap-dergi alışverişini yapıp zaman geçirebileceğin bir kulüp.

Güzel bir organizasyon ile gün ortasında bana Stilize bir kaçamak sunan Banana Republic'e çok tşkler:) Basit ama çok güzel bir fikirle organizasyonu aktif hale getirmeyi başarmışlardı.
Banana Republic'in Global Fall 2010 Kampanyası " real people real style" conseptine çok uygun bir uygulama vardı.
Kapıda büyük bir perde üzerinde "benim seçtiklerim" yazıyordu, misafirler seçimleri ile fotoğraf çektiriyorlardı.
Zamanım kısıtlı, 2 kombinasyon yaratabilmek üzere, 2 katlı sıcacık ve keyifli mağazayı 2-3 turda bu gördüklerinizi oluşturdum. Özellikle iş hayatı için asil, kaliteli seçenekleri ile Banana Republic'ten zamansız parçalar edinmek mümkün.


IMG_8796


IMG_1275



IMG_8793

IMG_1280


Kombinlerin birinde çıkış noktam koyu mor yuksek bel etek, birinde de vizon rengi yakası hareketli hırkaydı. Her iki kombinasyona da son noktayı muhteşem aksesuarlar koydu.
Bu kombinasyonları kısacık öğle aramda deneyemedim ve edinemedim ama inci bileklik ve hırka beni bekler:)

Özellikle iş hayatında hem asil, classy ve formal görünmekten vazgeçmek istemeyen, hem de kendinden bir dokunuşu görüntüsüne eklemek isteyen tüm beyler ve bayanlar sezon alışverişiniz için Banana Republic'e mutlaka uğrayın, "real people, real style" kampanya videosunu da buradan izlemenizi öneririm:)
İyi haftasonları

1 comment:

Anonymous said...

incili bilekliğe taptımmmmm

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...