Thursday 23 September 2010

MILAN

2 günlük takipten sonra hem sokak görüntüleri hem podyum en bereketlisi Milano Moda haftası çıktı benim için.
İlk 2 günden sonra Alberta Ferretti naturele yakın, pastel tonlarda, uçuş uçuş romantik çizgilerle mest oldum, o bold bold elbiselerden daha soft geçişlerle beni mutlu etti.

Neler benim olsun? Sağ ve sol baştaki ipek şifon etekler, buradaki gibi merserize salaş hırka ve kazaklarla da giyebilirim, beyaz tshirt ve deri ya da asker ceketle de:)

Dolce &Gabbana yine kolleksiyonunda net, on planda "it" parçalar çıkardı. Kırmızı deri moto jacket, çizgilerden sonra potikareyi yeni çizgili gibi kullanması ve desenleri desenlerle birleştirirken gözü yormaması. Gözlerimi eğitmek için birebir. Aksesuarlarda kullandığı net renklerbelki de bu tatlı kaosu dengeleyen en büyük unsur.

Prada'ysa hem çok sevdiğim hem de yeni bir şeyler lazım dediğim çizgileri öyle farklı kullanmışki, Prada'nın nötr renklerine alışmış bana büyük surpriz oldu. Bu tür surprizleri Miu Miu'da yapardı. Buraya da yakıştı.

Neler benim olsun ortadaki taş ve kahve rengi çizgili çanta ofiste beni tek başına şık yapar.


Picture 21

İyi haftasonları:):)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...