Saturday 18 September 2010

MÜNFERIT

PAS_7911



Münferit:


  • Mütemadinin zıt anlamlısı,

  • Tekil, ferdi, bireysel,

  • Ferd kelimesinden türemiş, yalnız olan, ayrı, kendi başına, tek tük anlamına gelen sözcük



Münferit bir günün hikayesini okuyacaksınız, yukarıdaki anlamlardan yalnızdım sanmayın, hayattaki bir "ben", bir "o", "biz= 0 = ben", er kişiyle beraber münferit bir günden, çok güzel bir günden...



İstanbul'un bize kaldığı, ne çok sakin,ne çok kalabalık, keşmekeşinin aralanıp da güzelliklerinin daha bir gözümüze gözümüze girdiği bir günden... Keşfettiğimizi, bildiğimizi sandığımız yerlerde mini bir gezintiden.


Galatasaray Lisesi'nden doğru Çukurcuma'ya istikamet, sağlı sollu, kitapçılara girile çıkıla, mini eğlence keşifleri yapıldı. Listography yeni oyuncağım, içinde super sketch ler size aklınıza gelip de kaydetmediğini konularda liste yaptırıyor. Bir nevi eğlence, bir nevi beyin cimnastiği, yanımdan ayırmıyorum.


Ne gibi?? Stilize'nin konusu olsun..

LIST YOUR BEST PURCHASES:

LV Monogram Neverfull GM (emektar), LV Epi, Mavi Patti Boyfrien Jeans, Batya Kebudi "LOVE" Ring, Yeşil Kundura Wedges,

PAS_7873



PAS_7897


Karşımıza bir anda çıkıveren The House Hotel'in kapısı, bir turist olarak gelirsem İstanbul'a bir gün. Burada kalmak isterdim, şehrin eski kalbinin attığı yerlerden biri olan bu otelde..

PAS_7869



Gelelim esas Münferit'e, Münferit aynı zamanda Çukurcuma'da açılan yeni anlayış bir meyhane, tüm duvarları Beylerbeyi rakısıyla bezeli, bir ucundan Topkapı manzarası görünen sokağa atılmış tahta sandalyeleri ile geleneksel meyhane kavramına atıfta bulunsa da bambaşka lezzetler, bambaşka bir servis anlayışını bir araya getiriyor.
Ana yemeklere bakmadan çeşit çeşit, mezelerden tadın, hele trüflü fırında hellim gibi egzantirik ama bir okadar lezzetli değişik buluşları denemekten sakın korkmayın.
Ben bile bu şahane ambiyansla (bilenler bilir anason sağolsun ağzıma rakı koyamam zorlar zorlar içemem) 2 tek içip münferidime eşilkte hata etmedim:):)

PAS_7936



PAS_7940
Masamızdan yaşayan sokağın Topkapı'ya açılan ucuna doğru manzaramız.

PAS_7950


PAS_7928

PAS_7864

PAS_7863
Ne giymiştim?
Dress: Gamze Saraçoğlu, Military Jacket: Zara, Belt: Uterque, Necklace: Mango, Bag: Chloe Paddington,

PAS_7892

2 comments:

The Lizard Queen said...

anlattigin gibiyse eger, uzun zamandir aradigim turde bir meyhane burasi. :)

Cansın Ekşi said...

yüzüğün ! BATYA KEBUDİ ! harikaa

visnetadindaa.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...