Sunday 26 September 2010

WAKE UP TO MAKE UP

PAS_8068


:) Ve uzun zamandır istediğiniz, sorduğunuz, beni yakaladığınız anda meraktayız dediğiniz konu..
Yine bir Stilize klasiği! Aman muhteşem olsun, ben cilt bakımından gelmiş olayım, sizlere kötü gözükmeyeyim, sevgili: HD cameramı getirmiş olsun, görüntü pek şahane olsun... Derken en olmayacak bir pazar sabahı, MacBook'umun internal kamerasıyla, bu çirkinden hallice video ile karşınızdayım:)
Naturel, bu ara sürekli yüzümde olan makyajımı yaparken sizleri de yanıma oturttum, fonda da havaya girelim diye KT Tunstell'dan Suddenly I See eşlik eder, bakalım beğenecekmisiniz.
Önce sesli anlatayım dedim, sesim bu amatör çekimde bir tiz, bir sinirlerimi bozdu, anlatımı yine parmaklarıma bırakacağım, görüntüde telli ağzım hiç kapanmayacak:)

1. Adım, Bakım:
Yüzünüzü temizleyip günlük bakımınızı yapmadan makyaja başlamayın, cildinizin sağlığı kadar kalıcılığı için de çok önemli, ben ürünlerimi yeni değiştirdim, cilt bakımı yaptırmıştım yaz sonu temizliği, bakımda kullanılan ürünlere Alman markası Babor'a geçtim çok memnunum.

Nemlendiricim: Babor- Skinovage Argan,
Göz çevresi: Babor- Sensational Eyes,

2. Adım, Baz:
Ben öyle kalın kalın pudralar, fondötenler taraftarı değilim, doğallıktan, makyajda varolanı, güzelin altını çizmekten, öne çıkarmaktan yanayım. Bu nedenle genellikle renkli nemlendirici kullanıyorum, cildim çok kuru. Yağlı cilt için de transparan fondötenlerden ya da pudralardan tercih edebiliriniz.
Renkli Nemlendiricim: M.A.C- Studio Mouisture Tint
Göz altı kapatıcım: M.A.C- Select Mouisture Cover

3. adım, Gözler:
Benim genelde günlük makyajda tercihim gözleri ön plana çıkartmak. Pek koyu renk ruj kullanamam, siz kullanyorsanız gözleri açık altın rengi farla ve bir rimelle geçmenizi öneririm.

Gözler için bir kaç trick:
  • Göz kalemi ya da eyeliner cekerken kirpik diplerine temas ederek sürün, aradaki boşluklar çok amatörce ve çirkin bir görüntü yaratıyor,
  • Koyu far kulandığınızda farınızla, ki ben bugün öyle yaptım kullanmadıysanız kahve ve siyah renkli gözler edgy değil ama soft yeşil ya da lacivert, renkli gözler siyah ya da giri kalemle göz altınızı geçin, göz şeklinizi belirginleştirin,
  • Büyük gözleriniz var ise derinlik katmak için içine koyu renk kalem, daha çekik ve küçük gözler için beyaz kalem öneririm.
  • Rimel hiç bir şey sürmeseniz de sürseniz de kullanın, rimelsiz bir de üstüne makyaj ile kirpikler tüy tüy gözüküyor ve gözler güzelleşiceğine çirkinleşebiliyor.

Far Paletim: Inglot, D.S.465, Pearl 402, D.S 457 Kahve ve vizon rengi tonları,
Aydınlatıcım: M.A.C- Pigment, inci rengi okadar eskiki numarası silinmiş.
Göz kalemim: M.A.C- Smolder,
Rimelim: M.A.C- Dazzle Lash,

4. adım, Allık ve ruj:
Rengim açıldıkça şeftali rengine dönüyorum, benim gibi açık renkli değilseniz esmerlere pembe tonlarını öneririm.
Ben elmacık kemiklerini ortaya çıkaracak ve yüzümü daha ince gösterecek şekilde alnıma ve burun üstüme de sürüyorum, yüz şeklinize uygun allık sürüşü için internette bir çok grafik bulmanız mümkün.

Allğım: M.A.C- Melba
Glossum: M.A.C- Dazzleglass- Red D'Rouge



Pazar günü yorgunluğu ve yeni kalkmış şiş gözler, Hair Mafia'dan tam önce diplerimde beyazlar, siz beni mazur görün:) Daha güzel ve özel makyaj uygulamaları gelecek, bu bir başlangıç...


İyi pazarlar:)

PAS_8070

5 comments:

canDirekli said...

harika :)

bi erkek olarak makyaj detayları ve ürünleriyle ilgilenmedim enerjine bayıldım canımcım :)

*STYLEBOOM* said...

woohooo super fikir:)) o kas alti aydinlaticisina bayildimmmm:)

Unknown said...

@canDirekli, Tşkler CAN'ımmm:)
@styleboom, :) alırız sana da tatlım.

Stil Direktoru said...

:) aparey kullanmış biri olarak takılma derim bence bu yaşta kullanman daha sevimli :) Tiz olsa da ben bilsem de sesini duymak isteyenler için yenisini yap çok sevdim :) Not parmakları kullanan biriyim fırçaya hayatta gelemem

Unknown said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...