Sunday 31 October 2010

SUNDAY COMFORT

PAS_8490

PAS_8491


Pazar günü için rahat bir seçim... Sanırım beni ilk defa eşofmanlarla görüyorsunuz:)
Çok seviyorum ama sık giyemiyorum, elbise ile de eşofman kadar rahat edebiliyorum oyüzden haftasonu seçimlerim de çoğu zaman elbise olabiliyor..
Bugün program Hair Mafia ve haftalık ev ihtiyaçları alışverişi olunca eşofman en iyisi dedim:)

Mont/Jacket: GAP, Kazak/Jumper: Zara, Tshirt: Zara, Eşofman altı/Pants: Reebok, Shoes: Pull&Bear

PAS_8492

Güzel ve uzun bir "es" ti keşke sabahki patlama da olmasaydı ve huzur içinde tatili bitirip işlerimizin başına dönebilseydik:/
Yazımı iyi pazarlar dileyerek bitirebilseydim..
Daha iyi pazarlar ve daha iyi haftalara...


1 comment:

Stilcatcher said...

ben de eşofmanla sokağa çıkamam.başkasında özellikle yakışmışsa severim ama iş bana gelince yapamam.Anca spora giderken giyerim.:)
ama pazar günü rahatlığı da ayrı bi şey.pazarları da topuklu ayakkabı giymem mesela.:)
bu arada sana yakışmış eşofman:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...