Monday 22 November 2010

LANVIN FOR H&M

Halen H&M İstanbul mağazasına ayak basabilmiş değilim.
  1. neden bitmek bilmeyen izdihamın devam ettiği haberini alıyor olmam,
  2. sebep lokasyon, Istınye Park'ı bekleyeceğim kesin,
  3. neden mağazada yaşanan izdihama paralel bu güzel ve uzun zamandır beklenen gelişin bu seferde yurdum özelliği fazla abartılıyor olması..
Sular durulsun, yurtdışında tekrar tekrar ziyaretten çekinmediğim, adım başı uğrak yerlerime dönsün, ayaklarım böyle çekinik kalmayacak..

Evet mağazaya gidemedim ama showroom da yapılan ön gösterimle merakla beklenen ve 23 Kasım'da satışa sunulacak Lanvin for H&M kolleksiyonuna dokundum.

H&M, luxun ulaşılabilir olması stratejisi ile bir çok designer ile işbirliği yaptı, ilk işbirliği namı diğer bu dünyanın kralı
Karl Lagerfield ile gerçekleşti 2004'te,

karlhm

2005'te Stella Mccartney,


stella-mccartney-for-hm-a-278x300


2006 Victor &Rolf,


800x600_0040a800x600_0044a

2007'de Cavalli ve designer ortaklığına ek celebrity ortaklığı Madonna ve Kylie Minoque ile,

hm-cavalli-campaign-01

MadonnaHM


2008'de Come de Garcons,


6a00e54ef964538834010534fc5931970b-800wi


2009'da Matthew Williamson, Jimmy Choo ve Sonia Rykiel,


matthew-williamson-h-and-m-collection-ss09

jimmy%20choo

sonia-rykiel-and-hm


ve 2010 Lanvin...

Hepsinden kolleksiyonluk parçalar almak dolabıma katmak isterdim, hepsinin çok özel parçaları vardı sadece Sonia Rykiel'den bir kaç parça edinebildim.
Lanvin'dense iki ayakkabıda gözüm, bakalım dolabıma kavuşabilecek mi?

hm_lanvin_shoes_4

1d33a0cf9cc8c0ae_lanvinshoes4.preview

3 comments:

Unknown said...

Ben de renkli ayakkabıya göz koydum, bulursam sansa ne ala :)

Unknown said...

:)buluruz bence:)

Stilcatcher said...

vala o kadınalrı görünce tv de korktum kadın milletinin hırsından.ne diyem.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...