Wednesday 17 November 2010

THE PASSENGER-STYLING VOL2

HOLA!!
Sonunda internet buldum:) Otelden 100m ilerde bir Starbucks'dayım. Hayır ne yazık ki Starbucks wifi değil ama her kimse Regina'dan bağlanıyorum:)
Tşkler Regina...

Bu kombin ilk akşam yemeğimizden:)
Bu taytı seviyorum, hem de çoook, yeni jean gömlek elbisemi de.. e kaz tüyü yelek de.. Fark kattılar bu ara giyimime memnunum.
Sizce??

Yelek/Waist: GAP, Jean Gömlek elbise/Jean shirt dress & Hırka/Cardi: Banana Republic, Tayt/Leggings: Ümit Ünal, Ayakkabılar/Shoes: Melissa



DSCN3916

DSCN3914

DSCN3917

8 comments:

Diloş said...

ümit ünal'ın taytlarından nerede bulabiliriz acaba? çok beğeniyorum ve hala satışta mıdır bilmiyorum?

Unknown said...

@Diloş, satıştadır. Ben yaz başı aldım ama sürekli bulunuyor, Tünel'deki Doors mağzasına bakın, www.umitunal.com da adresi var.

selinsecen.com said...

Kombin gayet kullanışlı ve rahat lakin ayakkabı çok fena. Bileklerinizi anormal derecede kalın gösteriyor. Siz daha zarif bir hanımsınız.

---
benyazarsamolur.blogspot.com

Unknown said...

@Bir Kadın, tşkler ama ayakkabı okadar rahat ki, okadar sevdim ki, ve ben aynaya baktığımda hiç öle görmüyorum:):) Sanırım aşk sarhoşuyum, gözlerim karardı, bir kaç kombin daha gelecek bakalım onlar için de aynı mı olacak yorumunuz..

selinsecen.com said...

Sizi öyle iyi anlıyorum ki...
Bende, Beta'dan aldığım kırmızı enteresan bir ayakkabı var. Tipik 50, 60'lı yılların babaanne ayakkabısı ama bayılıyorum. Benden başka sevene denk gelmememe rağmen inatla giyiyorum. Kimse vazgeçiremeyecek! Diğer kombinlerinizi merakla bekliyorum. :)

biu said...

stilize'm o regina hotel regina olabilir :) o havalı ve pahalı bır hoteldi, bakmıstık da yanaşamamıstık :)
tayta dicek ztn yok ama ben asıl o cantanın buyuk hayranıyım :)

Unknown said...

@biu, peki ben Regina'nın esasında hayal ettiğim, ust apartmanda oturup freelance çalışıp, kabalaya inananan ve o nedenle herkesle internetini paylaşan kız olmadığını:):) dun gece aynı yerden geçerken yukarıdaki Regina Hotel tabelasını gorunce cıglık cıglıga anladım hahahahah:) Yakaladın.

KOVA KADINIYIM BEN said...

melıssaların cok guzel.
çok yakısmıs.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...