Friday 31 December 2010

2010 REVIEW

Ve yılın son günü... Bu sene nasıl gecti?

Evde yeni yeni denemelerle Ocak'ta Stilize halen acemiydi:)

Page_1

Şubat, Fashion Week yağan dolu dolu kar ve gezmelerle geçti..

Page_2

March1


Page_1

Mayıs'ta bir çok Blog Sahibi ile tanıştı ve yeni bir dünyaya, esaslı adımı onlarla attı.:)
Page_2
Haziran'da İstanbul'un tadını çıkardı, Bebek Şenliği ve Galata Moda ganimetleriyle deneysel kombinleri arttı..

Page_3

Gecikiyorum saat 8:57 kaldı 6 ay:) yarın sabaha yeni yılda son bir hatırlatma olsun kalsın, umarım 2011 de işlerim yarım kalmaz:)

Hepinize mutlu seneler:):)


TARİH 01.01.2011
Stilize kaldığı yerden devam eder:)


Page_1

Page_2

Page_3


Page_4

Page_1

Page_2

5 comments:

Anonymous said...

ben bir şey sormak istiyordum, 3. resimde galiba içlik bir etek giydiğini görüyorum, bu tarz eteği nerden bulabilirim, bir elbise aldım ve içimi göstermemesi için böyle bir şeye ihtiyacı var.

*STYLEBOOM* said...

wow bu enfes summaryyi nasil atlamisiiiim:))

Unknown said...

@Oske, Yargıcı'dan almıştım, her mevsim Yargıcı'da iç elbise bulmak mümkün.

@*STYLEBOOM*, pek son dk oldu cnm:)

aysse said...

hepsi çok güzel bayıldım :)

aysse said...

hepsi çok güzel bayıldım :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...