Thursday 14 April 2011

THE ABC.. of THE SS2011- A

Okumasını en sevdiğim yazı serileridir... Dergi deliliğimi biliyorsunuz, bayılırım sezonun alfabesine, ilk 20 sine, 100 ipucuna, vb...
Stilize'nin İlkbahar&Yaz 2011'inin ABC' sini yapalım ozaman... Araya reklam niyetine my closet, günemden bir şeyler, e arzu nesneleri girebilir:)

A2

Ve ilk harfimiz A! A kesim, geniş açı jeanler, pantolonlar.
Kış sezonunda Chloe'nin baştan ayağa camel kombini içerisinde en dikkat çekici parça Mango taafından da hemen askıya sürülmüştü.. Bu tek parça hayatımıza kışın girdi, bahar yaz çeşitlenerek varlığını iyiden iyiye arttırdı.
Jeanlerde, kumaş, transparan, desenli uçuş uçuş kumaşlarda, yüksek ya da düşük bel..envayir çeşidi huzurlarımızda.. Ben bu halimle Asos'tan biraz önce jean bir model sipariş ettim bile...

Kombin önerileri de bu kadar çeşit olunca bir okadar zengin... Platformlarla, sandaletlerle, converselerle bile yakıştırıyorum. Basic tshirtlerle, şifon romantik gömleklerle, trenchcoat ya da kalın tuvit ceketlerle...
Dolaba bir koyup bin yapılası parça, mevsimin narı desem:)

A4


A3

photos from Sartorialist & style.com

1 comment:

NALAN HAZNEDAR said...

bayıloyorm bunlara ama aldım yüksekbel benimkisi o yüzden çok sık kullanamadım yaz gelsinn bırazcık daha ısınsn havalar dıe bekliyorum resmen:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...