Saturday 23 April 2011

SUNNY BUT COLD SAURDAY:/

:( Yakınlamalarımı twitterdan duyuyorsunuzdur, bahar bir gelmek bilmedi... Ama benim kafa havadan önde gidiyor yinee. Babatler giymek istiyorum, tril tril elbiseler çıksın, usumuyim, güneş ısıtsın bizi.. yok!
Bugün artık içime mayo giysem dedim sıcakları getirmek için, secret yapmış olur muyum??!!! Hani denize her an girme olasılığım varmış gibi gibi:)
İşe yaradımı bilmem ama bu maxi elbise içine diz altı koton taytımı giyerek bir taraftan soguga karsi önlemimi aldım... Rüzgar esmedi, sırrım gözükmedi;) esseydi suçlusu bu garip havalaaarrrr!

Elbise: Mudo, Yelek ve Jean ceket: GAP, Sneakers: Nike, Çanta: Mulberry, Yüzükler: Agatha, Kapalı Çarşı ve Tous.

IMG_1580





IMG_1581

IMG_1584

IMG_1588

4 comments:

Unknown said...

Havalar ısınmadı, güneş olsa da serin hala :( çantana bayıldım canım kombinini çok güzel renklendirmiş. Elbise altına spor ayakkabı benim de favorimdir hem rahat hem spor duruyor :)


BeTwin Us'a da bekleriz :)
http://betwinus.blogspot.com/

ojelitirnaklar said...

Yüzüklere bayıldım :)) Özellikle başparmağınızdakine

mepru said...

Stilize selam :) işaret parmağındaki yüzüğe öldüm bittim desem nerden aldığını söyler misin? :)

Unknown said...

@mepru merhaba :) Barcelona'dan Agatha'dan almistim. Burdakinde bir daha bakmadim ama kesin vardir. Bu bir kolleksiyondu, kanat ve nazar boncugunu secmistim ben. Nazar boncuklu kayip:(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...