Thursday 26 May 2011

MAGNIFICENT WEEKEND

Bu haftasonu son zamanların en muhteşemi.. İstanbul şehri, stil, sanat ve kültür ile dopdolu.
Ben dinlenmek mecburiyetimde olsam da kısa süreli kaçamaklarla bazılarını yakalarım belki, uzun süre oturmadan bir yolunu bulabilirsem:(

Ya evde olmak zorunda olmasaydım, ya bu muhteşem haftasonunu sonuna kadar yaşayabilseydim, program şöyle olurdu:

Cuma'dan başlamalı bu haftasonu İstanbul'da İstancool'da.

Picture 15

Geçen sene ilkini buradan aktarmıştım, bu sene de dolu dolu bir etkinlik umarım daha dakik ve programa sadık olur..

Programdan seçimim 14:00'de ki Cinema in the Age of Marketing başlıklı oturumla başlardı.
Marco Mueller, Kirsten Dunst ve Nurgul Yesilcay'ın değerlendirmelerinin bana farklı pencereler açacağına eminim.
16:00'da Tilda Swinton ile Serra Yılmaz'ın söyleşisi var ki, en kaçırdığıma yanacağım:(

Yer: Ödüllü Vakko Fashion Center

Cumartesi Freshtival'le güzel muzik, çimlerde keyif..
204846_217535061606127_204198439606456_887375_2140295_o

Cumartesi hava da artık açmış, freshtival yanı başıma gelmiş, Maçka Küçük Çiftlik Parkta 14:00 den başlayan müzik ziyafeti.. Gecen hafta kacan Chill-out fest'e inat keyif olsun!

Pazar, Vivienne Westwood'un ayakkabı sergisi gezilerek hafta başına terapili girilir:)

westwoodexhbtn

Özel bir kolleksiyonerin 70'lerden 15 yılda topladığı parçalar, tek tek izlenir, seyredilir, bundan iyi terapi mi olur:):)

Bu güzel şehri karalayan, biz yaşayanlarına korku ve umutsuzluk salan, hatta içimizden bazılarını yaralayan kirlileri kınıyorum:(

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...