Sunday 8 May 2011

MONDAY INSPIRATION

Cumartesi güneş yüzünü gösterdi derken Pazar yine parçalı bulutlu, bol rüzgarlı, serrin mi serin ne udugu belirsiz bir mevsimden yaşadık bitti.. Ay her postta hava durumu raporu veriyorum çünkü yeni sezon kolleksiyonlar benim sınırlarım daralmışken bile içimde pat pat patlarken, bu ne üdüğü belirsiz mevsimin bir türlü sonu bulamaması çıldırtıcı..

Basit çok basit ihtiyaçlar var..


  • Bilirsiniz envayir çeşit çorap olsun hastasıyım, hatta hafif huzun olur kış sonu vedalaşırken ama, teni çorapsız kullanmayı özledim,


  • E durum icabı babetler favorim ama ayaklar üşür, rahat rahat giysem de hatta onları da çıplak tene giymek bu kadar çekici hiç gelmemişken giysem..


  • Şortlarımı özledim,


  • Paltolar artık omzumda yüküyle ağırlık, 7 ay oldu palto giymekten bıktım, çözümü altı lahana üstü trenckolarda ariyorum, onumuz haziran ara dış giyimlerimi giyemeden askılılara geçersem çoooook daha kızıcam..

    Liste uzar gider... Güneş, bahar ve çok uzatmadan yaz gel
    Bu depresyon yaratan hava ve Pazartesi'ne karşılık motivasyonumuz Sydney Moda Haftası'ndan gelsin, izleyiciler yine göz kamaştırıca usta Tommy Ton'da hem ışığı hem de anları muhteşem yakalamış..


Picture 5

Renkleri ressam paletindeki gibi böylesine özgür, bir taraftan karışık bir taraftan gizli uyum içinde kullansam,

Picture 8

Beyaz Tshirt'umu giyip çıksam da onu altınlarla süslesem, Turkuvazın en yakın arkadaşının bu deve tuyu rengi olduğunu göstersem,


Picture 9

Isabel Marant tek modeli ve envayir renkte her sezon onme çıkardığında ben de onları bir kolleksiyoner hassasiyetinde toplayabilsem.


Picture 10
Yıldızları hakeden arzu nesnem, Atlas'la birlikte çok yakında benimsin.. bu cümle .. "se" siz biter.

Herkese iyi haftalar

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...