Monday 1 August 2011

OFF TO CHICAGO...

amerika_chicago_resimleri-1305886161

Twitterdan takip edenleriniz haberi önden aldı..
Uzzzuuuun bir yolculuk ve son 8 senenin en büyük arası, uzak mı uzak diyarlarda beni bekler...
Çarşamba yollardayım, Chicago, Windy City bizi bekler..
Bazen insanları ikiye ayırmayı seviyorum, kedi insanları/ köpek insanları mesela ben köpekciyim, kuzey insanları/ güney insanları güneyciyim, Avrupa insanları/ Amerika insanları ben Avrupa'cıyım gibi gibi..
Amerika bu nedenle bir türlü seyahetlerde öncelik alamadı, kısmet Atlas sebebi ziyaretiyle bu zamanaymış, ve ilk ayak basacağım yeri tahmin ettiğim gibi NYC değil çok uzak olmasa da Chicago olacakmış.
2 ayımı dinlenerek, bu yeni ülke ve sehri tanıyarak, kesfederek, biraz da kendime dönerek geçirmeyi planlıyorum, nasıl gelişir bilmiyorum ama sizlere bu büyük deneyimi paylaşmak da en büyük isteğim, bakalım istek, uygulamada hayat bulabilecek mi?

Chicago14

Chicago3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...