Thursday 8 March 2012

AW2013- Volume1

Tum magazalar yeni sezonu acarken, biz de tam hazirlanmisiz... Moda takvimi tabi ki bir adim ileride..Moda haftalari, moda baskentlerinde pesi sira devam ediyor, bu gunlerde sira Paris'te. Chanel, LV 2013 kisimizi patlatirken ben biraz geriden, New York, Londra, Milano'dan begendiklerimi paylasmaya baslayayim.


En en en favorim Burberry, ingiliz kirsallarindan, Iskoc'lardan belki ve kimbilir daha nelerden esinlendi de Christopher Bailey bu her parcasina olurum kreasyonuyla cikiverdi.. Gri, haki ve kahve hic bir kis bu kadar sevdirmedi bana kendini, somon fiyonk kemer gibi minik ama buyuk dokunuslar yuzunden, sadelik bu kadar iddiali olmadi, ozellikle ceplerde, yakalarda, kollarda eteklerde bold cizgiler, kesimler, hareketler sayesinde anlatilmaz giyilir..


Saved Photos-168

Jil Sander, muhtemelen bahar yaz doyamayacagim pastel renklerin en guzel devamini getiriyor, bir de 60'larin zarafetini ve asaletini eklemis. Gecen sezon, neon maxi etekleriyle, bence aldigi "highlight" sifatini devam ettiriyor.


Saved Photos-167

Bu bolum iki favorim, gerisi 2. Bolumde...

Hayal kirikliklari yok muydu benim icin?? Sasirtici Prada, kac sezondur bu sezon da dahil, cesur ve sezonun imza kolleksiyonlarini hazirlarken bir patinajda.. Dolce & Gabbana agir islemeleri, agir kumaslariyla benim icin cok karanlik.


1 comment:

Anonymous said...

jil sander pastel tonları süper ötesi :)
http://stylishwho.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...