Tuesday 13 March 2012

New in: Sequined Collar and Man Tees

Yakalar bu sezon favori aksesuarim demistim, Marni'ninkileri kacirdim ama bu sezon en sevdigim Zara'dan beyazi yakaladim.
Cok siki olunca tshirt problemi yasadim, guya hali hazirdaki tshirtlerimi siklastiracakti, alirken dikkat edin, evdekileri dusunerek ve deneyerek alin derim, benim bir sonraki oyle alinacak.
Olsun American Apparel dan bu tshirtleri kapmam icin mazeret oldu, muhtesem tonlarda milyon cesitte, ben zorlanarak bu 3unu aldim. Bu arada erkek bolumunden XS ler, yakalar tum kadin cesitlerinde yayik veya kayik..

Saved Photos-88

1 comment:

fashiononboard said...

Harika bir yaka, gule gule kullan :) Yeni sezon mu ve hangi Zara'da bulabildin?

http://fashiononboard.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...