Saturday 9 June 2012

WHILE I WAS AWAY..

Bir ayi gecmis uzun bir ara oldu.. Misafirler, minigin disleriyle baslayan sikintisi derken, bir de itiraf ediyorum bu kadar uzun sureden sonra ilk yazinin konusunu dusunmek de bir haftami aldi..
Sonra dondum Instagramima baktim neler olmus neler, en guzeli bir ozetle baslayalim..

Buraya koyacak detayli cekimler yapamasam da, kapidan cikmadan bazilarini paylasmisim..

1.Kare: Mango Cardi, GAP Tee, Zara Pants, Melissa Babets
2.Kare: Zara Jacket, Shana Tee, Blanco Jeans, Pretty Ballerinas Babets
3.Kare: Zara Denim Shirt, Zara Denim skirt, H&M Babets, Miu Miu Bags, H&M earings


Yokken2


Bileklikler heryerde olunca ben de duramiyorum, oradan buradan topladiklarim partiliyoruz.

Yokken1

Detaylar..

Yokken 3

Minigin disleri bizi mahvetti, nemenem bir seymis tek tek ciksa olmuyor, hepsi bir anda gelse de kurtulsak dedim.. demez olaydim. 3'u cikti 3'u yolda, daha isimiz var.. Dis bugdayimizi sevgili Zeynep'in elinden mutludukkan kurabiyelerimizle kutladik, canimiz sikildikca kendimizi yollara, parklara vurduk, bir de evde bebekler icin hazirlanmis olmazsa olmaz klasikleri dinleyerek sakinlesmeye calistik.

Yokken5

Canim arkadasim bir 10 gun geldi, bana ilac oldu. Minigim de hayatinin ashkiyla bulustu;)

Yokken6

Yeniler, kesifler oldu tabi.. H&M beach kolleksiyonun bu sezon tek geciyorum, seceneklerin cok olmasi, fiyat-kalite dengesi cok iyi, bu iki mayo beni bu sezon paklar:) Isabel Marant sneakerlarin pesinde kosarken kesfim Ash'lerimi canim arkadasim Londra'lardan tasidi, bu ara gozbebeklerim.. Sevgilinin kesfi Bow and Tie espadriller, "allaaahiiim neden bizim icin de yoook!!!" dedirtti.

Yokken7

Bu kadar kosturmaca da kahvaltim ve gununkahvesi hic aksamadi, onlar beni ayakta tuttu:)

Yokken4

Artik daha sik gorusmek uzere..


4 comments:

Droplet said...

İçim açıldı resmen çok güzel bir post olmuş

Anonymous said...

Daha çok yaz bundan sonra. Olmuyor boyle. Elif

mehpare said...

Son karedeki gözlük gözlerimi almakta :) Markası nedir acaba?

Naked Queen said...

yüzüklük ,bilekliklik o pembe el her ne ise ona bayıldım bittim harika :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...