Friday 24 August 2012

IGSUMMERY-Holiday

Bugun son gun, 10 senedir en uzun tatilimizi yaptik. Zorlu bir senenin hediyesi oldu bize ailece... Bu donemde sik post yapamadim ama ev haline donunce bu durum degisir..

Igsummery ile son haftanin ozetini yaparsak..

Bugun de ayri guzeldi

Gidilemeyen yerler itina ile gezildi, gunduz deniz-gunes ikilsiinden biraz da olsa feragat edildi..
Tshirt: Zara, Etek/ Maxiskirt: Mybestfriends, Sandals: Nursace, Gozlukler/Sunglasses: Dolce&Gabbana

En iyi arkadasim geliosa ben de takarim bestfroend bileklerimi beklerim  @selinella

En iyi can arkadasim Selom, bu hafta bizlerleydi ben de ilk bulusmaya bu ara cik da artik haz etmemeye basla BF bilekliklerimi takarak gittim.. Simdiden sikildiysam, bu dalga gecmis, milyon bileklik hic acilmayan cekmecelere gidecek demektir..

Bileklikler/Bracelets: Blanco, Mango Touch

#gununkahvesi ege denizine nazir, huuup!

#gununkahvesi bu sefer dondurmali frappeydi, yummy ✨☀☕

#gununkahvesi hic unutulmadi, bir klasik olsun, buzlu olsun..

Bikini ust/top: Zara, Bikini alt/ pants: H&M







1 comment:

Anonymous said...

bikini çok şık :-) stilize blogunu çok beğendim! Sana bir teklif de bulunmak istiyorum! Bana mail ile geri dönersen ne olduğunu öğrenebilirsin! Mail adresim: eylul@indirimlr.com

Sevgilerimle

Eylül Çeviker
İndirimlr Sitesi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...