Wednesday 20 February 2013

BACK to the FUTURE

Bu ara kafam yogun, yani fiziken ayni kosturmaca devam ediyor gozukse de kafamdaki kosturmaca fena... Onumuzdeki 2-3 ay 3 meselemiz var ki feci kafa yoruyoruz, onlar da bizi yoruyor.. Boyle olunca '"Stilize" ne yapiyorsun?' derseniz, gunluk hareketlerim (giyinmek, yemek, gezmek, gormek vb..) bile bir hayli "Stilize" olmaktan uzak.. Bir iste,  her gun 10-15 dk moda haftalarina isinlaniyorum, neler bitiyor neler oluyor bakiyorum, begendigim parcalari, kombinleri pinliyorum, sokaktakiler ne yapmis izliyorum.. okadar..

Genelde moda haftalarinda icerden cok, gozum disarda kalirdi, izleyici kitlesi bu sezon neleri kilit- anahtar yapmis? Bol bol ilham alinasi goruntu derdim.. Ama bu sefer NY'dan baslayarak bir sonuktu sokaklar, belki NY'da tam moda haftasina denk gelen kuvvetli kar buna sebep oldu ama suanda da Londra'da ayni konu mevzu bahis..
Boyle olunca da iceridekileri daha detay gordum..

Ilk aklimdan gecense bu sene basliyipta, sevipte icimde tuketemediklerimden gelecek kisa neler yadigar kalacak?.. Indirimi faydaya cevirmis miyim hakkaten?... Hangi trendler benim amiral gemim olur?... gibi sorular ve yanitlari oldu..

Bunlara gore ilk basligim Burgundy, Bordo!

Baya yatirim yaptim bu renge, hem ta kendisine hem ayak uyduranlarina, iyiki de yapmisim:)

Fw burgundy





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...