Thursday 27 August 2009

FASHION DAYS 1st DAY



İstanbul Fashion Days benim ilk günüm kısa ama bir hayli keyifliydi. Memur insanlar olarak ne yazık ki ancak iş çıkışı katılabildim ama hikayesine yoldan başlıyacağım... Sevgili S'i de peşime katarak İstiklal caddei tramvayda işe başladık. Bir Ankara'lı olarak 30 yıllık İstanbullu'yu ilk defa tramwaya bindirdim. Sonra da İTÜ kampuslerini ben karıştırınca bu sefer teleferikle karşıya geçtik. S'in bu tip aletlere olan korkusu yolculuğu 2 katına çıkardı. Davetiyelerimiz içerde kalınca listedeyiz numarası ve biraz zorlama içeriye girmemize yetti. Ne yazık ki foto makinemi unutmuştum, görüntü paylaşamayacağım ama ilk yorumlar şöyle:
  1. Gamze Saraçoğlu muhteşemdi ve en çok şaşırdığım isimdi. Drape elbiseler, pudra rengi ve su yeşili renkler ön planda gerçekten çok etkilendim, en azından official sitesinden alıp bir şeyler paylaşmak isterdim sizlerle ama, en son 2007 kolleksiyonu vardı:(
  2. Özgür Mansur şaşırtmadı çünkü her zaman çok sevdiğim parçalar yakalar, bu kolleksiyonda da mor, kolları volanlı ve sırtı açık elbise favorim.
  3. Arzu Kaprol defilesi de 2. şaşkınlığım oldu. Klasik çizgisinin dışına çıkan çok modern bir koleksiyon izledim, çok keyifliydi,
Daha fazla yorum, resim ve 2. gün defileleri için yorumlar arkası yarın.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...