Friday 28 August 2009

IFD 2nd DAY





























































2. günümde tek başımayım, yine 18:30 da giriş yapabildim. Bugün daha hareketliydi, cumanın etkisi diyorum. Standları tekrar gezdikten sonra Bahar Korçan'ın defilesine girdim. Bu sefer hem makinam yanımdaydı hem de yeirm daha iyiydi, keşke E. nin makinesini alsaymışım... Koca aleti taşımaya üşenince, resimlerinkalitesi düştü:(
Peki 2. günün notları:
  • Bahar Korçan, eh... hep aynı hikaye, hep aynı şarkı, hep aynı espri gibi... Farklı hikayeler, şarkılar duymak istiyor insan.
  • Topluluk, daha hareketli ve daha canlıydı, bu kalabalık Istanbul sokaklarında neden görünmüyorlar? Evet yabancılar da çoğunluktaydı ama ya gerı kalanları? Avluda otururken, bir ara kendimi Covent Garden'da gibi hissettim...
  • Bu organizasyona yiyecek ve içecek ürünleri ile katılan okadar az marka vardı ki, pazarlamacı tarafım duramadı. Örneğin Magnum olup da bu etkinliği nasıl kaçırırsın. Doğru hedef kitle, doğru zaman, doğru yer.
Resim1: Kotla kot giyemem derdim sözümü geri almalıyım, baya beğendim.Resim2:MaviJeans; Az ama Öz mü?, Resim3: Özgür Masur tabiki..., Resim4: Bahar Korçan defilesi,
Yarın da Taşkışla'dayım, Hakan Yıldırım'ı defilesinden sonra anlatacağım.

2 comments:

ES said...

Mavi'nin standı gerçekten muhteşemdi :) Ruhunu bu kadar özetleyebilirdi ancak ...

Unknown said...

Kesinlikle ES, en yaratıcı standdı! Koltuk çok güzeldi, haftanın günlerine atıflar, insan daha çok vakit geçirmek o koltukta oturmak istiyordu ama sebebi olmayınca...
keske insanları oturtacak, insanları standda tutacak eventler planlansaydı, LCD de kısa film gösterimleri mesela: Mavi'nin üretim ve yaratım süreci olabilir, markayı besleyecek sanatçıların filmleri olabilir, markanın geçmiş defileleri olabilir..vs aklıma gelen ilk uygulamalar... Bir daha ki evente bekliyoruz.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...