Wednesday 14 October 2009

EUREKA:)


Miu Miu Beige Bejewelled Socks
Miu Miu Grey Bejewelled Socks
Penti
Penti
Penti


Londra postlarımın arasında en çok ilgi ceken, arada derede yakaladığım çiçek baskılı siyah çoraptı. Bir çok kişiden bu çorap nereden bulunur soruları alınca, yurtdışı çorap firmalarında ararken, çok benzer çalışmaları Penti'de buldum.
Hadise'li yeni reklamında swarowski baskılısını görünce devamını da internet sitesinde keşfettim. Yerinde inceledim, güzel desenliler çok ince denyede basılmış, önerim kalın denye bir çorabın üstüne 2. kat olarak bu çorapları giymeniz. Bazı desenler çok büyük ve iki bacakta kullanılmış o modellerin de tek bacağını keserek yine tek bacağı kesilmiş aynı renk çorapla giymeyi öneriyorum.

Bense Miu Miu'nun soketlerini n şahaneleiğini ve fiyat etiketini gördükten sonra DIY projesi olarak bu konuyu ele almaya karar verdim.



The most interesting subject after the London posts, turned out to be the the golden flower printed black leggings. I' ve got a lot of questions about where we could find them so while searching the foreign internet sites, I came across similar ones on Penti's new collections.

After watching Hadise on Penti's new ad film, I looked all models in their stores. I found out these patterned leggings' fabric is thin, my suggestion is wearing these leggings wtih thicker fabric ones. Some of their patterns are so huge and used on both two legs. Also these models can be used 1 leg (by cutting other leg) with another one: same colour but without pattern.


My favorite is Mıu Miu's bejewelled socks, they are glamorous but also so expensive.I will tackle this subject as a DIY ptoject.




3 comments:

PNR Design said...

Suzzy çorap süslemeden yaptım bugün yayınladım, daha başka da yapmayı düşünüyorum çok güzel oluyor:)

Unknown said...

Smyrnote, çok güzel olmuş bu kadar güzel şeyler çıkmasına, STILIZE'nin de böyle güzel çıktılara ilham verebilmesine çok sevindim. Başka çeşitlerini de yapacağım demişsin, merakla bekliyorum, soranı çok, alıcısı da olacaktır.

PNR Design said...

ilk denemeyi kendim için yaptım ama belki de ikinci daha güzel olursa dediğin gibi satışa da sunabilirim, ilham için teşekkürlee:):)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...