Monday 15 February 2010

FOR BLONDES


ELELE takip ettiğim bir dergi değildi, bir bekleme salonunda Aralık sayısı elime düştü. Moda dergilerine düşkünlüğümü daha önce konu etmiştim, her ay düzenli okuduğum yabancı ve Türk yayınlar var. Ancak güzellik ve makyaj sayfaları çok çok reklam kokar ve pek begenmem genelde. ELELE nin kozmetik bölümüne bayıldım. Özellikle makyaj örnekleri sanatsal çalışmalardan ya da ürün odaklılktan çok uzak, "ben de uygulayabilirim, kullanabilirim" dedirten samimi ve çok başarılıydı.
İlk defa public alanda bir derginin sayfalarını koparma girişiminde bile bulundum ama beceremedim:)
İnternette digital olarak dergiyi satın aldım ve işte bence en favori makyaj tuyoları, ne yazık ki sadece sarışınlar için :




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...