Friday 19 February 2010

VOGUE TURKEY AD

Vogue Turkey gelicek, geliyor, editörü kim derken işte Mart geldi sayılır, ilk sayı çıkacak. Dergiyi elimize almadan TV reklamı dönmeye başladı.
Reklamı öncelikle bir pazarlamacı olarak değerlendirmek istiyorum.
Fikir çok güzel altındaki mesaj da; Havva Vogue okuyor ve yaprakla örtünmeyi Vogue'dan sonra keşfediyor:)
Mesaj: Vogue kadın varolduğundan beri moda yaratır.

Ancak reklamın hedef kitleyi yakalaması mümkün değil, ben bile merakla beklememe rağmen reklamı gördüğüm halde ilgimi çekmediği için zapladım ve geçtim. Renkler, fikrin uygulaması çok kötü, fikir ve mesaj korunarak, hatta hikaye bile korunarak hedef kitlenin dikkatini çekecek bir uygulama olabilirdi. Gözümden bir çok seçenek geçiyor ama daha uzatmayayım, izlemeyenler ya da bir de benim gözlüğümle izlemek isteyenler için:

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...