Monday 8 February 2010

IFW CROWD





Kalabalık IFW'de en etkileyici kısımdı. İnanılmaz yaratıcı, hip kombinasyonlar vardı, özellikle gençler gayet cesurdu. Bu okazyona özel mi böyleydi yoksa ben mi bu topluluklarla aynı mekanları normal hayatta paylaşmıyordum, düşündüm.
Spontane çektiğim resimler aşağıda görüpte çekemediklerimi styleboom'dan aldım.

İzleyicilerde öne çıkan trendler:
  • Ray-Ban Wayfarer dereceli ya da derecesiz ama dereceli numarası yapan:) gözlükler, Pandora'dan özenip benim de astigmatım vardı yaww diye söylenirken geç kalmışım:)
  • Çizgililer bir çok kombinasyonda dikkatimi çekti, t-shirt olsun, şal gibi aksesuar olsun marine havası cruise kolleksiyon zamanı olduğundan mıdır nedir çok vardı,
  • Bayanlarda yandan ayrılmış onler drastik uzun arkalar kısa saç modeli,
  • Kırmızı ruj,
  • Uzun saçlılarda kalın kahkuller...
  • Beylerde yelekler ve şallar başroldeydi, ayrıca büyük el çantalarıyla flörtten aşka geçmişlerdi:)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...