Sunday 7 February 2010

IFW FAIR




IFW'ye ilk günü ne yazık ki gidemedim ama 2. ve 3. günler oradaydım. Çok malzeme çıktığı için ancak toparlayabiliyorum. Twitter dan sizlere anlık olan biteni ve yorumlarımı aktarmaya çalıştım.
2. gün fuar alanını keşif ve Hakan Yıldırım defilesi ile geçti. Fuar alanına geçmeden, yer yorumlarımı veriyim. Santral İstanbul aynı zamanda MBA'yimi yaptığım yer olduğu için tanıdık bir mekandı ancak mevsim nedeni ile kar yagdi/yagmadi polemiklerinin katılımı etkilediğini düşünüyorum. Taşkışla lokasyon olarak süperdi, şehrin merkeziydi ancak Santral'deki alanın genişliği sayesinde çok daha iyi bir setup kurulmuştu. Londra'da Eylül'de katıldığım setup ın tıpatıpıydı. Santral'in yeni adabı nedeniyle buz soğuklarında yurumek zorunda kalmak büyük eziyetti. 2. gün ki eziyet sonrası, 3. günü birileri event çadır kapısı ile kapı arasına shuttle koymayı akıl edebilmişti.
I could attend 2nd and 3th days of the IFW. I had a lot of pics and news for you, and it was hard to prepare a post with usual work, but I tweeted you all the news on time.
I discovered fair and attended to Hakan Yıldırım's show n 2nd day. I want to tell you the location before the fair. Santral Istanbul is my MBA program school so it's not a new place for me. Taskisla was the last IFW place and it was in the center of the city but the setup is better in santral because of the wide area. The setup was same as London Fashion Week in September.



Fuar alanının kazananı bu sefer Zeynep Tosun'du, renkler, dokular, kolleksiyonun denizatı consepti ve conseptin parçalardaki muhteşem uygulaması, bayıldım:)
The winner of the fair was Zeynrp Tosun. I loved colours, textures, the cocept of the collection: seahorse and great execution of the concept:)



Hakan Yıldırım'ın Eylül'deki Fashion Days'de görücüye çıkan kolleksiyonu, fuar alanında sergileniyordu.
The last collection of Hakan Yıldırım in September was setted on fair.

Özgür Masur, geçen seneki şifonlardan sonra çok değişik bir malzeme keçeler üzerinde çalışmıştı. Keçe kumaşını hiç sevmiyorum ama Özgür'ün ellerinde inanılmaz boyutlar kazanmış ve mimari tasarımlar çıkmıştı.
Ben yine de onun saten ve şifon drapelerle aynı boyutları yakalayan ama daha romantik bir önceki kolleksiyonunu çok daha fazla beğenmiştim.

Ozgur Masur has used felt as a material instead his old materials chiffon and satin. I don't like felt but it was designed as a great arcthitectural pieces. However they were differ from claasic felt, I prefered his last collection had same architectural lines but also romantic with satin and chiffon.

Günseli Türkay bu sene ödül de kazanan genç tasarımcılarımızdan.
Gunseli Turkay is the one of our young designer, award winning.


1 comment:

deethem said...

bence müthiş oldu ifw:) genç tasarımcılara yer vermeleri de müthişti, zeynep tosun'un koleksiyonuna hele bayıldım:) bilstore'da görmüştüm farklı bi koleksiyonunu, onlar da muhteşemdi gerçekten:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...