Monday 19 April 2010

HAREMLIQUE ISTANBUL

Evet bir önceki postumla Pazartesim, dün gece bu saatlerde başladığı için bu saatlerde sona erdi, Salım'ın başlangıç keyfi Haremlique çikolatalı kahvemle keyif anlarım başladı.

Sizlerle de paylaşmadan edemedim.

İlk olarak Big Chefs de denemiştim, kendi butikleri Akaretler'de, ancak son bir kaç aydır bir çok farklı satış noktasında farklı ambalajları ile yer alıyorlar.

Benim favorilerim çikolatalı ve Kakule'li, her ikisi de klasik turk kahvesine de sutlu versiyona da çok yakışıyor.
Bir değişiklik olarak da kahveyi, paketten şekerli, orta şekerli olarak sunmaları. Ben sade içtiğim için onları denemedim, tercih edenler için değişik bir deneyim olabilir.

Benim rastladığım satış yerleri: Beymen'ler, Delicatessen.

Bir deneyin derim, misafirlerinize de değişik, güzel ve STILIZE bir ikram seçeneği olur:)

1 comment:

nar said...

Damla sakızlı ve tarçınlı da benim favorilerim:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...