Monday 19 April 2010

OLIVIA'S WEARING TODAY

Olivia Palermo yeni it girl'lerimden, Sienna, SJP'dan sonra geliyor artık benim için. Ne zamandır Vogue'u ziyaret etmemiştim ki geçen aylarda Alexa ile yaptıkları I'm wearing today çekimlerini (size de duyurmuştum), Olivia ile Nisan ayı için yaptıklarını gördüm.
Bu güne kadarkilerden en çok beğendiklerimi aşağıda topladım ben bu ayın sonuna kadar Olivia'yı takipteyim, siz de kaçırmayın, super ipuçları var günlük giyim için, tıklayın.

TopShop etek ve ayakkabı, küçük bir butikten yıllar önce alınan bluz ve Alexa Mulberry Çanta.

Picture 11


Bütün Outfit ayakkabılar dışında TopShop'tan, ayakkabılar Zara


Picture 12

Siz de Marin akımı kabak tadı verdi, heryer laci- beyaz çizgili soğuyorum artık diyorsanız farklıbir uygulaması siyah-beyaz çizgili tunic kurk yelekle, havalar ısınınca kot ceketle neden olmasın..

Picture 13


(Olivia loves TopShop so do I! But British TopShop!)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...