Sunday 23 May 2010

THE BLOSSOM VILLAGE @TRENDYOL

Picture 27

Selma'nın harikalar diyarından size yeni bahsetmiştim ki The Blossom Village cosmetic ürünleri Trendyol'da satışa çıkmış. Ben geç farkettim, satışın kapanmasına az kaldı. Elinizi çabuk tutun bu doğal ürünlerden mutlaka edinin.
Örneğin yüzümü benim de temizlediğim makyaj temizleme mendillerinin bildiğimiz deterjan içerdiğini ve cildimizi mahvettiğini biliyor muydunuz? Ben de Selma'dan öğrendim, organik gül suyu ya da lavanta suyu ile temizlenmesini öneriyor.
Selma bir dünya, daha fazla bu tür doğal hayata ilişkin bilgi için adresini paylaşmıştım, ziyaretine gidebilirsiniz, The Blossom Village bir doğal harikalar diyarı Selma da çok misafirperver diyar sahbi:) hemen almak istiyorum ürünleri diyorsanız Trendyol'a tık tık....


PAS_3503
Selma'nın kozmetik ürünlerini yaptığı doğal yağları daha önceki postumda dasizlerle paylaşmıştım, eğer yolunuz düşerse mutlaka yakından görmenizi öneririm.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...