Monday 10 May 2010

SELMA IN WONDERLAND=THE BLOSSOM VILLAGE

PAS_3516

PAS_3502

Selma'yı ilk olarak bir arkadaşım aracılığı ile çaylarına bakmaya gittiğimizde tanıdım. 1 ay önceydi, Cihangir'e çıkan Kadiriler Yokuşu'nda ki cici dükkanda, kendileri de bir okadar cici Selma ve John hazırlık aşamasındaydı, harıl harıl Çukurcuma'dan aldıkları vintage mobilyaları yeniliyorlardı, çayları, demlikleri yerleştiriyorlardı.

PAS_3510
Dükkandaki favori köşem, bu tel dolaba bayıldım.

PAS_3506
Gül çayları ve daha nicesi..
Geçtiğimiz çarşamba siparişim olan cici cam çaydanlığımı almaya uğradım, Blossom Village açılmış, envayir çeşit organik yasemin, yeşil çaylar yanısıra tamamen organik yağlardan ve esanslardan üretilen kozmetik malzemeleri dizi dizi cam chic şişelerinde dizilmiş.

PAS_3503

Organik yağlar
İlk başta bir süre İngiltere'de yaşayan Selma'nın Blossom Village'ı getirdiğini zannettim, konuştukça Blossom Village'ın Selma'nın hayali olduğunu öğrendim. Tüm organik yağları, malzemeleri, en iyisinden dünyanın dört bir köşesinden buluyor getirtiyor, bir çok araştırma ve okuma ile hangi üründe hangilerini birleştireceğini öğrenmiş ama yetmemiş, Boğaziçi Üniversitesi kimyagerleriyle aylarca çalışmış. Labaratuvarı bile bu cici dükkanın içerisinde.

Çok farklı fikirleri var, labaratuvarında meraklılarıyla kendi el kremlerini, belki lipsticklerini yapacakları atölye çalışmaları yapacak.


PAS_3509
Selma'nın sihirli laboratuvarı:) Bizi de misafir edeceği atölyeleri iple çekiyorum.
PAS_3519
Doğal mumlar ve chic hediye paketinde çaydanlık, benim ki de bu paketteydi:)
Selma'nın wonderland'ine uğramanızı öneririm, çayların tadına bakar, cildinizi şımartıcak mis kokulu kremleri deneyebilirsiniz. Stilize hayat tarzı için yeni bir seçenek olacak Blossom Village, sevdiklerinize Stilize hediye seçenekleri için de yepyeni bir vaha...

PAS_3500

PAS_3513

2 comments:

*STYLEBOOM* said...

miii burası çok güzeeel

Unknown said...

birlikte giderizzz:) Selma bayılır:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...