Tuesday 11 May 2010

STILIZE BOUTIQUE COMMING SOON...

butik

Ve fikrim geldi:) Aslında çok yeni bir fikir değil, Stilize daha bebekkenden aklımda olan bir şeydi ama acele etmek istememiştim. Daha önce de bahsettiğim periyodik Dolap Detoxumu yapıyordum ki zamanı geldi dedim.




Çok güzel parçalar ayırdım size, neden mi?

1- Çünkü takıntılıyım, bir şeyi çok mu seviyorum 1 yetmez 2 tane, 2 yetmez 3 tane, aldıkça alıyorum hem de minor farklarla, sonra dolapta nöbet bekliyorlar, beklemeyecekler sizlerle yeni sahipleri ile daha çok giyilecekler:)

2- Stilize seçimlerim oluyor ama hepsini benim taşımam mümkün olmuyor, bir arkadaşımın dediği gibi "ders 1: vücudumuzu tanıyalım" benim dediğim gibi " ders 2: renklerimizi bilelim", e yakaladığım nadir parçaları ben taşıyamıyorsam neden sizlerle paylaşmıyım:)

3- TKD (Tasarla Kaan Diksin:)) projectleri seviyorum, sizlere de sunabilirim...

4- Surpriz kategorisinde başka hiç bir yerde bulamayacağınız tasarımcı özel parçalarını, Stilize hayat, giyim seçimlerini Stilize Boutique de sizlerle buluşturabilirim.




İlk parçalar seçildi, çekimleri yapılsın çok yakında butiğimizi açıyoruz:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...