Friday 7 May 2010

LOVED THIS:)

PAS_3527

Öyle bir elbise buldum kiii:)
Yeri geldi mi doğru aksesuarlarla tuvalet oluyor, yeri geldi mi gayet bohem uçuş uçuş şık ama gündelik bir elbise. Hiç hiç beklemediğim bir yerden buldum üstelik. Özel bir ocasyon için fellik fellik bir şeyler ararken, Stilize iç sesim kulağıma mırıldandı.
Ön yargı yapma, üşenme hiç beklemediğin yerlerlerden neler yakaladın hadi gir içeri...
Girdim Nişantaşı Home Store'dan içeri, değişik seçenekler görsem de özellikle el değiştirdikten sonra maximalizmin doruklarında parçalar gördüğüm için pek umudum yoktu.
Ama o da nesi:) Şifon füme ve fuşya iki kat straplez bu elbise... yazın jokeri olacak, bu kombinasyonu Hıdrellez gecesi kutlamamız için yaptım:)


PAS_3524

PAS_3531

Dress: Home Store,
Jean Jacket: Pull & Bear,
Scarf: Zara,
Neckace: Karmen,
Babets: Primark,

3 comments:

modafobik said...

Elbise cidden hooş ama babetlerle uyuma taparım (: !

Gizzy said...

süper olmuş!

Unknown said...

Teşekkürler beğendiğinize sevindim:)
Bu elbisenin yeşil-turuncu, hardal sarısı- iç rengi unuttum:) versiyonları da vardı:)
Ben yırtmacı derinleştirdim, tadilatta sorun çıkmadı.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...