Wednesday 5 May 2010

RED ROSE & HIDRELLEZ

Patrick Demarcelier for Vogue
Bahar bayramı:)
Bu gece, yani 5 Mayısı 6 Mayısa bağlayan gece Hıdrellez, bizle birlikte bir çok toplumda şenlliklerle, eğlencelerle kutlanıyor.
Bu akşama ithafen bir çok gelenek olsa da en bilineni ve benim de her sene uyguladığım, dileklerin resmedilip gül fidanlarının ağaçlarının dibine gömülmesi.
Ben hersene geleneği yerine getirirrim, dileklerime istisnasız kavuştum:) Bu akşam da çiziceekk çook resmim var:)
Ayrıca 5 Mayıs akşamının benim için önemi 3 sene önce arttı:) O yüzden özel bir programla, baharla birlikte hayatımın en umutlu ve mutlu dönemime attığım ilk adımı kutluyor olacağım, ancak sizlere Ahırkapı Parkın'da düzenlenen şenlikleri ekseriyetle öneririm:) Detay bilgi için tık tık.
3 sene önce o özel günde ben de kırmızı bir elbise giymiştim, özel günlerde kendisini kullanmaya severek devam ediyorum:) İleride giydiğim bir organizasyon sonrası mutlaka paylaşırım.
Onu paylaşana kadar yazın habercisi bu kırmızı gül gününde, yaz düğünleri ve kutlamaları için en iddialı renk kırmızı tuvaletlerin bir kaç Stilize örneğini sizlerle paylaşmak istedim.
Peki bu tuvaletleri dünyaca ünlü haute couture atölyeler dışında nasıl bulacağım derseniz, yolunuz Nişantaşı'ndaki karakola çıkan Ihlamır Yolu Sokağa düşerse, dizi dizi butiklere mutlaka uğrayın, Paris'ten Milano'dan çok çeşitte tuvalet getiriyorlar...

Update: Bu postu yayınladığım 5 Mayıs akşamı basettiğim sokakta tüm butiklere girdim çıktım. Benim de made of honor olacağım, en yakın arkadaşlarımın düğününe az kaldı, biri hariç hepsi çok şeker çok tatlı bir şekilde bir çok seçenek sundular, ancak IRIS isimli butiği, sahibesini ve çalışanlarını tenzih ederim, yardımcı olmaktan çok uzak tavırlarıyla, kaba davranışlarla kısa zamanda tüm alışveriş motiasyonumuzu bitirdiler. Stilize okuyucularının bu kötü deneyimi yaşamasını istemem, IRIS'i önermiyorum.

katie-holmes-nc-thumb
Katie Holmes Armani
NKOSCARS
Nicole Kidman- Balenciaga
red-gown-reem-acra
Eva Longoria- Reem Acra

style.com, vogue.co.uk, Fabsugar

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...