Saturday 8 May 2010

THE MET BALL


Metropolitan Müzesi kostüm galası geçtiğimiz günlerde gerçekleşti. Her sene kırmızı halısı büyük ilgi çeken organizasyonda giyilen kostüm ve ünlülerden Stilize'nin favorilerini aşağıda bulabilirsiniz.
Editorial postlarım tuvalet seçenekleri ile devam ediyor çünkü bu şekilde yaza katılacağınız balo ve düğün gibi organizasyonlar için fark yaratan, Stilize tercihler yapmanızı kolaylaşacak zenginlikte seçenekler sunmak istiyorum sizlere:)

1 Numaram; Blake Lively Marchesa içinde, renge ve mercan dokulu elbisedeki hareketlere bayıldım.

2 Numaram; Emma Watson Burberry içinde, muhteşem, 2. favorimin en sevdiğim tarafı kuplu kesimi ve derin yırtmacı.

3 Numaram; Jason Wu tasarımı içinde Camilla Belle, kırmızı her zaman kırmızı Red Rose &Hıdrellezde de bir çok örnek vermiştim.

www.style.com

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...