Wednesday 21 July 2010

AND WEDNESDAY'S GRAY..

Bana kızmayın bugün ki deli yağmur sonrası başka renk de gitmez zaten çarşambaya..
Ama güneş hep göz kırpıyor aradan.

Huseyin Çağlayan İstanbul Modern'deki sergisinden bahsetmiştim, Pazar günü hedefimiz Karaköy'dür ileri şeklinde düştük yollara.. Namport'un bizi son bir kaç keredir üzen performansı sonrası aslında Karaköy'de kahvaltı yapmama taraftarıydım ama deniz manzarasından feragat edip bir de daha içerideki esas oglan, Namlı Gurme'ye şans verelim dedik. Aman allahım!

PAS_6102

PAS_6105

PAS_6107

PAS_6125

Şarküteri, ortam muhteşem ama ya hizmet.. Hizmet super hatta uber! Sevgili garsonumuz ki öğrendim sonradan kendisi Karaköy'ün kralı Fevzi Bey:)
İşletmenin GM'si Engin Bey tek tek masalarla ilgileniyor, halimizi hatırımızı soruyor. Sonunda dayanamayıp beraber mis zeytinlerin önünde pozumuzu verdik, beyefendinin şıklığına ayrıca dikkat çekmeme de gerek yok sanırım..

Sonra yuruyerek İstanbul Modern, benim Cağayan'ı hatim etmem ve arkadaşlarla güzel bir yemek ile sona eren gün.
Sergiden anektotlarım sonra gelecek, çünkü yarın daha özel bir turla tekrar ziyarette bulunacağım.


PAS_6128

PAS_6130

PAS_6135

Tee&Skirt: Mango, Cardi: Zara, Wedges: Yeşil, Çanta: Güneş Dericioğlu, Earings: Cem Lokmanhekim

3 comments:

Doorstepping said...

Off naptin, yiyen var, yiyemeyen var, diyetisyenin 3. Haftasinda bu post zorladi beni :)) bu arada cok tatli olmussun ;)

Unknown said...

Teşekkürler:) e artık haftada bir cozutma (kardeşim Onur ole dersi) gunun yok mu, NamlıGurme hakeder o gunu bence:)

eda demir said...

ayakkabinin markasini ve sezonunu ogrenebilir miyim?

tesekkurler :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...