Tuesday 21 December 2010

2011 WISH LIST

Yeni yıla girmeye bir kala.. Aralık ayı Christmas ve eski yıla veda yeni yıla hoşgeldin ayı..

Yeni yılın hatırına verdiğimiz kendi kendimize sözler, alınan kararlar, istekler,dilekler...kışı ne kadar sevmem desem de bu dönemi sevmeme başlıca sebeplerden. Her sene bizim şehirlerimiz de Avrupa şehirleriyle yarışırcasına bu dönemde daha ışıklı, şıkır şıkır.
E bir tipi olsun, fırtına, soğuk da gelmek bilmedi bu sene rüya yılbaşı ozaman benim için:)

Stilize yazıları da yılbaşına kadar ağırlıklı bu eksende dönecek. İlk yazıya kendi dilek listemden başlayacağım:)
Geçen sene ki listeme baktım gerçekleşenler var (buradan tık tık!) ama gerçekleşmeyenler de çoğunlukta, güzel tarafı gerçekleşmeyenler bugün artık istemediğim, hercai gönlümün eseriymiş:)

Bu seneki listem çok da kabarık değil, eminim bu istekler sizlere de ilham verecektir ama esas hediye öneri postları, yeni yıl kutlama gecesi için makyaj, saç ve elbise seçenekleri arkadan geliyor olacak, hatta evde davet verecekler için büyük bir sürprizim bile var:):)

Gelelim naçizane bu mutevazi kulun 2011 istek listesine:):)

1- Yazın Ipad'de bir deneme yapıp, ı-ıhh! olmamış demiştim pek erkenciymişim, sevgilinin yenisiyle geçirdiğim 15 dk 1 saate, ardında +2 saate döndü belki de artan aplikasyonlarla daha da verimli hale geldi ve en öncelikle Stilize'nin güzel talihi için isterim de isterim bir ipad:)





2 ve 3- Chanel 2.55 30 yaş isteklerimde de vardı, bu blog kurulduğundan beri zaman zaman ısınıp ısınıp sofraya geliyor. Lütfen sıkılmayın, ben hiç sıkılmayacağım, ezeli aşkım artık benim olsun.
Bir diğer kafaya takılan item babamın dediği gibi İstanbul'da kışlar hiç çetin geçmese de askeri bir parka, yakasındaki kürkle şıklamış, akşam üzeri Beymen %40 indiriminden cüret bulup bir Barbara Bui bir Bluemarine denedim kalbim Blumarine'de kaldı ama kalbimden ötee gidemeyeceği kesin, Ouuwwww'luk bir fiyat ile..:/

Streettonic_chanel and parka

3- Daha önce yazmıştım, ince burun orta topuk, zarif ayakkabılar!
Benim için birincisi Isabel Marant, kırmızısı elma şekerim, siyahı her günümün şanı olsun.



Yoksa 2011'in STİLİZE rengi kırmızı mı???
Yoksa 2011 STİLİZE için tokluk yılı mı? 4 itemlık bir wishlist???:):D

1 comment:

Unknown said...

Isabel Marant pabuçların çok çok benzeri zara woman koleksiyonunda var sevgili stilize haberin olsun :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...