Monday 27 December 2010

NYE GLAMOROUS

Istanbul'da artık dünya şehirleriyle şıklıkta yarışır oldu... Diğer semtleri göremedim ama Nişantaşı bu sene bir farklı hazırlandı yeni yıla, ziyaretçileri de paralel arttı..
Süslemeler, arabaların altına serilen kırmızı halılar, faytonlar.. Fazlası var, hormonsuz tam ayaruında olmuş diyemem, yine biraz ölçüsünü kaçırmışız ama hiç olmamasından iyidir diyorum, deneyerek öğreniyoruz...

Bu hareketi ve ışıltıyı görmek için çıktığımız Cuma akşamından görüntüler:)
2010'un son haftasını aydınlatsın:)

Ne giymiştim?
Hırka: Zara, Kaz tüyü yelek: GAP, Halter T-shirt: OYSHO, Jean: Topshop, Sneakers: Tiger, Küpe: Casette, Kolye: LV(Yeni yıl hediyesi:))

23 Dec 2010-43



23 Dec 2010-42

23 Dec 2010-34

23 Dec 2010-21

6 comments:

Anonymous said...

Orada olmayı gerçekten çok isterdim,harika görünüyor sende öyle:)

Mayni said...

Kırmızı halıyı keşke yılbaşına bir kaç gün kala serselerdi de kırmızılığı kalsaydı :)

Bağdat Caddesi'nden bildiriyorum: Mağazalar güzelce süslendi(Vakko'nun eline kimse su dökemez, DeriShow'da güzel), Cadde üzerine de sade ışıklandırmalar yapıldı. Sade ve şık :)

Şimdiden mutlu yıllarrrr =)

Cansın's World said...

ay ben bu yeleğinize bayılıyorum:) bu sezon mu aldınız? birde ne kadara aldınız?

Unknown said...

@Pearl, bekleriz:) Tşkler,
@Mayni, sana da mutlu yıllar, şu trfik, son haftanın yoğunluğu olmasa da Bağda caddesini de görebilsem..
@cnsn95, Tşkler ben de bayılarak giyiyorum:) Bu sezon aldım halen var, ancak fiyatını hatırlamıyorum 2 ay oldu alalı:(

Onur Çiçek said...

İstanbul gibisi yook

Anonymous said...

Qqdwqdsaas ascaassc fdrewe:
conclusion, when Anthony rose, looked at his watch, and remarked that he
ambitious playwrights, all seeking the heaven of a Broadway success--he

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...