Monday 13 December 2010

ITALIAN: THE TOURIST, ELISE AND COLLEEN ATWOOD


Bu haftaya İtalyan başlıyorum. Twitter'dan sizlere eski bir postu hatırlatarak başladım,izleyenler görmüştür, BE ITALLIAN .
Stilize'de Italyan bir hafta geçirecek olmamızın çok naçizane bir sebebi var. Cuma Paylaşacağım:)

Şimdi dün izlediğim ve Paris'te başlayıp Venedik'te süre gelen The Tourist konumuz.
Angelina'dan hiç haz etmesem de, Johnny Depp motivasyonuyla filme gittim ama Angelina Elise karakteriyle ilk defa kalbimi çaldı.
Benim için konunun dışında yarattığı görsel ziyafet, karakterler, sokaklar, ve tabiki stilleri filmin iyi olmasında yeterli olabiliyor.

The Tourist'te böyle bir film, ortam çekimler ve özellikle Angelina'nın canlandırdığı Elise'in hem stili, hem çekimleri beni 50'lerin muhteşem, görkemli dünyasına götürdü. O zamanın zarif ve kusursuz kadınlarını hatırlattı.

Elise'in stili ünlü film kostüm tasarımcısı Colleen Atwood'a ait. Colleen Atwood film endüstrisinde son derece başarılı bir isim ve hatta Chicago ve Bir Geyşanın Anıları filmleri ile Oscar'lı.


Filmin açılışı Creme de la Creme kombinle yapıldı. Krem renginden beje geçen tonlarda elbise, ayakkabı etol, eldiveni ile Paris sokaklarında yurumeye başlayıp, adımlarına melodi katan, mercan rengi ipek şifon arkada biten kemeriyle ben noluyoruz dedim:) Yönetmen bu yürüyüş sahnesini uzattıkça uzatırken, sihirliği kuyruğun etki alanında olduğuna eminim:)

elise3

Ayakkabılar bu filme, Elise ve Angelina'ya özel çeşitli topuk boylarında ve renklerde Ferragamo tarafından üretilmiş. İsmini sahibinden alan Elise, 750 USD fiyatı ile raflarda yerini alacakmış.

angelina-jolie-tourist-ferragamo-3


Paris'ten tren seyahati ile Venedik'e ulaşan Elise, masal şehir Venedik'te ilk gecesini beyaz saten asil bir elbise de geçiriyor. Mücevherler inanılmaz, göz alıyor ama bence bu kombinin altın parçası kırmızı ruj.

elise7



elise5

Ve son balo gecesi, giydiği muhteşem siyah tuvalet...

EXC ANGELINA JOLIE DRESSES UP TO FILM A SCENE



elise6

Colleen Atwood Elise için 12 farklı kombin yaratmış, filmi izlerken hikayanin sürekleyiciliği, şehirlerin muhteşem görüntüsü yanısıra Elise'in kombinlerini de gözden kaçırmayın derim.
Kusursuzluğun, asaletin simgesi bir kadın yaratılmış...

photos: style.com, imdb.com, google

2 comments:

yasemen k. said...

kesinlikle katılıyorum her parça harika! şahsen ben Jolie'nin kıyafetlerine bakmaktan filmden ara ara koptum (:

Anonymous said...

J'ai appris des choses interessantes grace a vous, et vous m'avez aide a resoudre un probleme, merci.

- Daniel

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...