Friday 10 December 2010

NEW YEAR: THE DREAM DRESS

5_new-year1-300x214

Kışı pek sevmesem de Aralık ayı benim için bir başka!
Yeni yıla hazırlık ayı, bir "son" dan çok başlangıç için geriye sayım..
Aralık ayı süresince Stilize'de yeni yıla ilişkin bir çok post olacak..

İlkiyle başlıyoruz: Yeni yılı karşılayacağımız gece ne giymeli?

Evde bile olsak yeni giymeli bir kere, tüm yıl yeni giymek için:) Bayılırım böyle rituellere.. Bakımlı, dinç, şık olmalı ki bütün bir yıl yine bu şekilde geçsin:)
Eh üzüntüleri, sıkıntıları, mululukları, başarılarıyla bir seneyi daha arkada bırakırken muhasebesini yapmak lazım gelir ama, umutlarla gelen yeni bir yılın, yeni bir başlangıcın kutlaması bir o kadar güzel olmalı, mütevazi veya şaşalı farketmez ama güzel bir gece olmalı..

Ben ilk kendimden başlarım hazırlığa, yepyeni güzel mi güzel bir elbise istiyorum, dolabıma yeni bir demirbaş ekliyim 2011'in hatırına.


dress1

Siya, Gri ve Nötr renkler olabilir, kendimi iyi hissettirecek bir şeyler arıyorum. Bu modeller BCBG'den, indirim bekleyişi ve internetten bu modelleri bulur muyum uygun fiyata arayışı beni bekler.


dress2

Siyah ve mink renkliler ASOS, BCBG leri uygun fiyata bulamazsam, fiyatı göreceli iyi ilk ASOS deneyimimi bu elbiselerden biriyle yaşayabilirim.

dress3

Bu elbiselerse kendime bir hedef koydum, bir iş üzerindeyim o gerçek olursa ödülüm olacak.

1 comment:

rebeltakipte said...

Elbiselerin hepsine bayıldım, yeni yıl için harika alternatifler sunmuşsun :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...